Jól írok

Bizony. Félreértés ne essék, nem csak én, ti is. Mindannyian.Mi mással lenne magyarázható, hogy dől a reklám és a szponzor a Blogtérre? Írok/Írunk egy bejegyzést, s máris egy új kis csilivili reklám jelenik meg a Blogtér főoldalán.

Leütök/leütünk egy karaktert, és azonnal megjelenik egy kis reklámcsík valahol, ahol nem is várod. Meg sem várják, hogy befejezzem/befejezzük a bejegyzést, már ott van. Mert bíznak bennem/bennünk. Tudják, hogy jó(k) vagyok/vagyunk. És arra pénzt adnak. És csak úgy dől a lé. A sok léből van a fejlesztés. Milyen fejlesztés? – kérded. Hááát, izé, na, hiszen látod, nem?

Meg aztán ott a videobomb. Az is remek. Micsoda cicik, idomok, kellemek! Mi szem-szájnak ingere. Sűrgő csoport száz blogger hord, hogy nézni is tereh.

Nem tudom, de az a gyanúm, hogy a bejegyzéseinket, egy szuper tiktos blogtér program átkonvertálja szexvideókká. Időigényes, meg minden, de megéri, mert nem csak a lé dől, hanem a látogató is. Ha meg a látogató dől, akkor a lé meg még jobban. Dől. Ördögi kör, de így megy ez.

És ha dől a lé, akkor még több reklám kell, és abból még több lé dől. A még több léből még több fejlesztés lesz. A még több fejlesztésből a titkos konvertáló progi még rövidebb idő alatt alakítjá át betűinket puncikká, így még több látogató jön a Blogtérre. Ha még több látogató jön a Blogtérre, akkor még több cég akar reklámot a Blogtér felületre. Ha még több reklám, akkor még több lé…

Húúú, beleszédültem. Csak győzzem írni a konvertálandókat! Vajon mivé alakítja át a konvertáló progi József Attila ezen sorát: “Anyám kún volt, az apám félig székely, félig román, vagy tán egészen az…”? Ringó csípővé, vagy telt kebelcsodává, vagy csak egy duzzadt jobb mellbimbóra elég?