Internet Klub Tihany

Belső kommunikáció révén kell termékesíteni a marketing-szemléletű szolgáltatási folyamatrendszert.
Felelősséggel kell támogatni a korreláló munkacsoportot.


Új koncepció szerint kell szintetizálni a funkció-specifikus metodológiákat.

Személyes célom szinkronba hozni a piacvezető VIP-ügyfeleket.

Létfontosságú dolog sztenderdizálni az igazgató úr által is említett paradigmákat.

Tanácsadóink szerint célunk: tiszta lappal kezdeni a holisztikus értékesítési rendszert.

Minél feltűnőbben kell menedzselni a dinamikusan növekvő minőségi szolgáltatásokat.

Teljes összhangban kell túlteljesíteni az ügyfélbarát ügyfél-kiszolgálást.

Kreatív módon kell új kontextusba helyezni a vonzáskörzeten belüli front-office on-stage vonalat.

Küldetésünk: sztenderdizálni az értéklánc menti értékláncot.

Csapatmunkában szükséges megragadni a vállalati szintű imázs-alakítást.

Egy megoldás van: szűkíteni a vállalható front-office backstage vonalat.

És még sok ehhez hasonló kínai mondat hangozhatott el a tihanyi Internet Hungary belterjes web 2.0 guru rendezvényen. Ha új tudomány nem is, de új tudományosnak látszó nyelv mindenképpen kialakult, amelynek mentén kinyúlt pulóveres webszakik, és öltönyös multik és politikusok győzködték egymást valami iszonyúan fontos akármiről, de legfőképpen talán arról, hogy ez jó biznisz, és rengeteg pénz van benne, és az a rengeteg pénz maradjon is a szűk kis kör zsebében.

S hogy minél nagyobb hangsúlyt fektessenek a mondanivaló súlyosságára plazmaképernyőkről csilivili grafikonokkal támasztották alá súlyos beszédeiket, miközben csokihegyekkel, kávégépekkel, és egyéb ingyen mütyürökkel védték bástyáikat.

Talán szó esett a gittrágás közben arról is, hogy kb. 1 millió ember, ha akarna se tudna szélessávon száguldozni, mert vannak olyan területek kis hazánkban, ahol a befektetők nem látnak üzletet ezek kiépítésében. Nem baj, az a fő, hogy a T-Com IP-tévét indít, és a blogok végre hódítanak nálunk is. És a reklámból dől a lé. De hogy a sarki fűszeres, meg a wécés néni, és a munka nélkül maradt kisvállakozó miként fog szélessávra kapcsolni, meg e-adóbevallani, az már kevésbé volt fontos.

Ki nem küldött tudósítónkat olvashatták.

Jaaa, ha te is szeretnéd kacifántos, kínai körmondatokkal megnyerni magadnak a célközönséget, nyugodtan megteheted itt . Te is lehetsz web 2.0 Jani!

Olvasd el ezt is!